Schoolgebouw

In 2005 is het schoolgebouw uitgebreid en opgeknapt. In het jubileumjaar 2015/2016 zet de oudervereniging schOUDERS onder De Beiaard zich in voor nieuwe kleuter toiletten en speeltoestellen op het schoolplein.

Op de begane grond zijn vier leslokalen en een speellokaal voor de onderbouw/aula, een overblijflokaal, een ruimte voor de interne leerlingbegeleider/remedial teacher, een lerarenkamer en de kantoren voor de directie en de conciërge. De aula bevat een podium, dat we uitklappen bij weekafsluitingen en andere optredens.

Op de eerste verdieping zijn vijf leslokalen voor de bovenbouw, een groot informatielokaal en een handenarbeidlokaal.

Gymzaal

De gymlessen voor groep 3 t/m 8 worden gegeven in de gymzaal achter de naastgelegen school de Regenboog.